REKOMANDIME DHE MJETE PËR LËVIZJEN E KUFIZUAR

Distanca fizike është treguar të jetë një masë efektive në luftën kundër përhapjes së virusit COVID-19. Në vendin tonë, si në shumë vende të botës, autoritetet lokale kufizojnë lëvizjen e qytetarëve për të zvogëluar rrezikun e ekspozimit dhe përhapjen e infeksionit. Gjatë kësaj periudhe, është mirë të jeni të vetëdijshëm që jeta e ndryshuar e përditshme na prek të gjithë. Le të punojmë së bashku për të kapërcyer situatën.
Mënyra më e mirë për t’u marrë me këtë situatë të pazakontë dhe të përkohshme është të vazhdojmë t’i kushtojmë vëmendje shëndetit tonë fizik dhe mendor dhe të forcojmë kujdesin e familjeve, miqve dhe komunitetit tonë. Në situata të tilla, pritja e ankthit, shqetësimi, frika, lodhja dhe gjumi ose ngrënia jan reagime normale.

Për të ulur shkallën e reaksioneve anësore, është mirë ti bëni vetes disa pyetje të rëndësishme:

Kur dhe sa do ta lejoj veten të lexoj ose të dëgjoj për situatën aktuale?

A është informacioni që unë lexoj ose dëgjoj nga një burim i verifikuar (p.sh. informacioni mbi KOVID-19 https://koronavirus.gov.mk/ , Organizata Botërore e Shëndetësis https://www.who.int/ )?

Me cilin nga miqtë ose familjen tuaj dëshironi të bisedoni në telefon ose në internet sot?

Si i planifikoj detyrat e punës, detyrat e shtëpisë dhe aktivitetet e kohës së lirë për ditën dhe pjesën tjetër të javës?

Më poshtë mund të shihni disa rekomandime dhe mjete për aktivitete që mund t’i konsideroni gjatë periudhës së lëvizjes së kufizuar.


AKTIVITETETE PËR GRUPE TË MDRYSHME TË MOSHAVE:

Ngjarjet kulturore lokale: institucionet kulturore ofrojnë qasje në ngjarje, ambiente dhe aktivitete edukative. Vizitoni Teatrin Kombëtar të Maqedonisë, Filarmoninë e ARM-së, Muzeun Arkeologjik (100 vjet Trebenishte), Galerinë Kombëtare https://m.facebook.com/Nacionalna.galerija.na.Makedonija , Muzeun e Artit Bashkëkohor https://m.facebook.com/msuskopje , Muzeun e RSM https://m.facebook.com/muzej.makedonija , Kinematikën https://m.facebook.com/KinotekaNaSevernaMakedonija , Muzeun e Luftës së Maqedonisë http://www.mmb.org.mk/elenston/ , Muzeun e Strumicës http://muzej-strumica.mk/virtuelna-postavka/ etj.

Ngjarje kulturore nga jashtë: hyrja në ngjarje, ambiente dhe aktivitete edukative sigurohen gjithashtu nga institucione të tilla si https://globeplayer.tv/ -Teatri Globe në Londër, https://www.berliner-philharmoniker.de/en/titelgeschichten/20192020/digital-concert-hall/ -Filarmonia e Berlinit, https://www.carnegiehall.org/Explore/Watch-and-Listen/Live-with-Carnegie-Hall Carnegie Hall, https://www.wiener-staatsoper.at/en/staatsoper-live/wiener-staatsoper-livehome/ -Opera e Vjenës, https://play.lso.co.uk/-Orkestra Simfonike në Londër, https://www.southbankcentre.co.uk/blog -Southbank Center, https://www.si.edu/openaccess -Smithsonian, https://britishmuseum.withgoogle.com/- Muzeu Britanik etj.

https://www.gutenberg.org/ -Edicionet e librave elektronikë : biblioteka dixhitale me qasje falas.

https://www.coursera.org/ – EdX: kurse për një larmi temash nga institucione arsimore të njohura në të gjithë botën, të disponueshme në telefona celularë dhe kompjuterë.

https://www.edx.org/ – EdX: kurse për një larmi temash nga institucione arsimore të njohura në të gjithë botën, të disponueshme në celular dhe Kompjuterë.

Aktiviteti fizik: keni momente aktive fizikisht gjatë ditës. Ju mund të ndiqni udhëzimet e ushtrimeve të disponueshme në internet, të lundroni në shtëpinë tuaj ndërsa flisni në telefon / internet ose bëni ushtrime të thjeshta.

AKTIVITETET E PRINDËRVE DHE FËMIJVE:

http://www.eduino.gov.mk/ – Eduino: platformë arsimore në internet ku mund të përdoren dhe shkarkohen materiale, lojëra dhe aktivitete për fëmijë nga 3 deri në 6 vjeç.

http://oer.mk/ – Burimet e hapura arsimore: platformë për mësuesit me materiale arsimore për fëmijë.

https://issuu.com/unicefmk/stacks/3018cd68458c46edaf4f28539f3e5dfc – Mendoni njësoj: një program librash për fotografitë në kopshtin e fëmijëve të hartuar për të zhvilluar empatinë, mirësinë, vetëbesimin, këmbënguljen, të menduarit kritik, zgjidhjen e konflikteve, vetëvlerësimin, komunikimin, vetëdijësimin dhe vlera të tjera.

https://issuu.com/unicefmk – Shoqëria Mela: libra me figura për fëmijët e moshës parashkollore dhe shkollore.

https://storyweaver.org.in/translate – Story Weaver: një platformë dixhitale e tregimit të fëmijëve për fëmijët me mundësi përkthimi.

https://www.duolingo.com/ -Duolingo: Një aplikacion për mësimin e gjuhëve të disponueshme përmes telefonit celular dhe kompjuterit.

Mosha e të Mësuarit: Portalet e Internetit për arsimimin dhe matematikën e të mësuarit, duke futur fjalëkalimin AOFLUNICEF për qasje falas në portalet e mëposhtme: ABCmouse https://www.abcmouse.com/redeem , AdventureAcademy -https://www.adventureacademy.com/redeem/ , ReadingIQ – https://www.readingiq.com/redeem/
https://cinesquare.net/#/kidsquare – KidSqare: një platformë me 40 filma për fëmijë dhe adoleshentë. E tëra çfarë ju duhet të bëni është të regjistroheni me emailin dhe fjalëkalimin tuaj në faqen e internetit ose në aplikacionin Android Cinesquare, ku në vend që të paguani të shkruani kodin: GFF_Kids.

Merrni kohë për t’u lexuar fëmijëve tuaj gjatë ditës. Ndërsa lexoni, bisedoni me fëmijët për fotografitë dhe ngjarjet në libër, përshkruajini ato, parashikoni se çfarë do të ndodhte më pas në libër dhe diskutoni se si ndihen disa nga personazhet.

Shfletoni dhe shkëmbeni fotografi. Përdorni fotografi nga albume ose telefona dhe lejojini fëmijës të ndajë atë që shikon në foto, ku dhe kur është, si dhe pse ndodh dhe si ndihet fëmija për personalitetet dhe ngjarjet e përbashkëta.

Mësoni përmes lojës në shtëpi. Fëmijët që kanë disa prejardhje në matematikë mund të kenë një mision në shtëpi për të numëruar dritaret, fotot, bimët, karriget, etj. Sfidoni ata të ndërtojnë një tendë batanije ose një kështjellë jastëkësh ose kutish. Mësoni të vizatoni ose modeloni kafshët dhe bimët me plastelinë, të mësoni emrat e tyre, të përshkruani si duken, si hanë, ku jetojnë, etj. Mbillni disa fara në një tenxhere (p.sh. grurë, fasule, bizele) dhe lejoni fëmijën të kujdeset për to, duke hulumtuar se sa ujë dhe dritë i nevojiten, si rriten, si hanë etj.

Përfshini fëmijët në përgatitjen dhe gatimin e ushqimit. Gatimi mund të jetë një aktivitet arsimor shtesë për fëmijët. Diskutoni si të gatuani, rolin e majave, erëzave, përbërësve, sasitë e kërkuara, recetat e leximit dhe etiketat e produkteve, etj. Nëse është e mundur, lejoni fëmijët të përgatisin forma të brumit, të shtojnë erëza ose të përfshihen ndryshe në gatim.

Vizatimet ose lojërat që duhet të shpërblehen. Kur prindërit kanë nevojë për kohë për punë, përgjegjësi të tjera ose pushime, pritet që një telefon, kompjuter ose TV t’u ofrohet fëmijëve për lojëra ose karikaturë. Mundohuni t’u ofroni atyre kohë për të luajtur ose një karikaturë si një shpërblim kur ata kanë përfunduar një detyrë shumë përpara afatit. Detyra mund të jetë që së pari të lexoni një libër ose një histori dhe më pas të shikoni një karikaturë të së njëjtës temë. Kërkojini fëmijës të krahasojë më vonë, të rrëfejë, të përshkruajë personazhet, të shtojë përfundimin e tyre, etj.

Organizoni shoqërimin përmes telefonit ose në internet. Ju gjithashtu mund të organizoni disa nga aktivitetet e mësipërme përmes një thirrje video ose një bisedë telefonike me moshatarët e fëmijës tuaj. Organizoni me prindërit e tjerë një datë dhe një detyrë për shoqërizimin në internet ose telefon. Gjatë kësaj kohe, fëmijët mund të vizatohen së bashku, të ndajnë për një aktivitet të përbashkët, të mësojnë diçka të re, ose njëri nga prindërit do të tregojë një histori dhe pastaj ta ndajë së bashku.

Сподели на:

Related Posts